FANDOM

Shunrei
Shunrei
Debiut  ?? (manga), Odcinek 4. (anime)
Miejsce urodzenia Chiny
Płeć Kobieta
Status Żywa

Shunrei - postać z Rycerzy Zodiaku.

Shunrei jest dziewczyną opiekującą się Dohko, który zaopiekował się nią i wychował, kiedy rodzice ją porzucili jeszcze jako niemowlę. Jest zakochana w Shiryu ze wzajemnością. Kiedy ten był ślepy, ona opiekowała się nim. Raz o mało nie zginęła w wodach wodospadu, lecz została uratowana przez Okko. Potem przez jej modlitwy za Rycerza Smoka, Maska Śmierci próbował ją zabić wykorzystując swoje moce telepatyczne i zrzuca ją do wodospadu. Zostaje uratowana przez Dohko. Po tych wydarzeniach Shunrei tylko zajmuje się Dohko obwiniając go co jakiś czas o to, że Shiryu walczy.

Potem w czasie, gdy Saga, Shura, Camus i Shion dążyli do zdobycia głowy Ateny, Dohko ją opuszcza. Obiecała mu dopilnować, by Rycerz Smoka nie ruszył za nim. Zaraz potem docierają do niej ożywieni przez Hadesa Srebrni Rycerze: Argor, Capella i Dante. Torturują ją, by wydobyć z niej informację, gdzie jest Dohko i Shiryu. Ta im nic nie mówi. W końcu zostaje uratowana przez Shiryu, który potem ją opuszcza. Ta jednak zamiast się załamywać, zamierza wiernie czekać na powrót ukochanego.