FANDOM

Rycerze ze Stali

Rycerze ze Stali. Od lewej - Sho Aire, Daichi Tierra i Ushio Mar.

Rycerze ze Stali - jedna z klas rycerskich z Rycerzy Zodiaku.

Rycerze ze Stali to jedyni rycerze, którzy noszą zbroje stworzone przez człowieka i ich klasa nie została ustanowiona przez bogów.

Historia Edytuj

Kiedy Mitsumasa Kido odnalazł Aiolosa z małą Ateną, dowiedział się o zagrożeniu dla świata, jakim był Wielki Mistrz oraz, że przybędą w przyszłości Rycerze z Brązu, by ocalić świat. Przed śmiercią Rycerz Strzelca wręcza mu Złotą Zbroję Strzelca i małe dziecko. Postanowił się zaopiekować dzieckiem i zainteresował się kwestią Rycerzy Zodiaku.

Po powrocie do Japonii wezwał do swojej rezydencji młodego, mądrego i obiecującego naukowca. Kazał mu stworzyć specjalną zbroję, podobną do tej, którą ma po zmarłym wojowniku. Praca nad nimi była skrywana w tajemnicy i stworzenie zbroi przez kilka lat wydawało się niemożliwe.

Dopiero 5 lat po śmierci Mitsumasy dochodzi do rezultatów badań i w czasie walki bohaterów z Babelem, do walki dołącza trzech Rycerzy ze Stali, którzy ratują Hyogę z rąk śmierci. Pomagają się rozprawić ze Srebrnym Rycerzem, po czym znikają. Kiedy ratują Shiryu po walce z Argorem, okazują się być przyjaciółmi bohaterów i tajemnica zostaje wyjawiona.

Lista Rycerzy ze Stali Edytuj