FANDOM

Odcinek 9.
Armia apokalipsy
Seria Sanktuarium
Numer odcinka wg serii 9.
Poprzedni odcinek Odcinek 8: Porażka armii cienia
Następny odcinek Odcinek 10: Grobowiec świętej zbroi
Główne postacie Seiya, Shun, Hyoga, Czarni Rycerze

Odcinek 9: Armia apokalipsy - dziewiąty odcinek Rycerzy Zodiaku.

Streszczenie Edytuj

W rezydencji państwa Kido trwa konferencja dotycząca kradzieży Złotej Zbroi. Przybywa policjant z psem tropicielem, o którego poprosił Seiya, by z jego pomocą wytropić Ikkiego. W tym czasie Shun spaceruje po lesie, wspominając dzieciństwo swoje i Ikkiego, nie mogąc się pogodzić z nienawiścią swojego brata. Po chwili zostaje on zaatakowany przez Czarnego Łabędzia, przypominającego Hyogę. Na ratunek Rycerzowi Andromedy przybywa sam Hyoga. Na miejsce przybywa również Seiya, przyprowadzony przez psa. Hyoga przymierza się do zabicia przeciwnika, lecz tamten zostaje uratowany przez Czarnego Andromedę, który przybywa na miejsce w towarzystwie Czarnego Smoka i Czarnego Pegaza. Zabierają przeciwnika Rycerza Łabędzia i znikają. Saori Kido z kolei objawia się Mitsumasa, który radzi jej walczyć u boku Rycerzy Zodiaku i zdemaskować zło. Ikki w tym samym czasie daje pozostałym Czarnym Rycerzom części złotej zbroi, by je pilnowali, sam z kolei pilnuje hełmu. Jego rycerze obiecują odzyskać pozostałe części.