FANDOM

Odcinek 42.
7 zmysł
Seria Sanktuarium
Numer odcinka wg serii 42.
Poprzedni odcinek Odcinek 41: Atak na Świątynię
Następny odcinek Odcinek 43: Rycerz spod znaku Byka
Główne postacie Seiya, Shun, Shiryu, Hyoga, Tramy, Mu, Kiki

Odcinek 42: 7 zmysł - czterdziesty drugi odcinek anime Rycerze Zodiaku.

Streszczenie Edytuj

Tramy obrywa porządnie od Seiyi. Przed śmiercią mówi, że bohaterowie mają 12 godzin na dotarcie do Wielkiego Mistrza, gdyż tylko on może uratować Saori. Bohaterowie przywdziewają swoje zbroje i biegną do Domu Barana. Tam wita ich Mu. Bohaterowie myślą, że jest on zdrajcą i w związku z tym Shiryu chce się z nim zmierzyć. Ten po chwili rzuca nim w skały i mówi bohaterom, że ich zbroje nie są w najlepszym stanie, co udowadnia inspekcja Kiki'ego. Mu proponuje, że naprawi ich zbroje, żeby mieli jakieś szanse na wygranie walki. Ostrzega jednak, że naprawa zajmie mu godzinę. Zgadzają się na to i po godzinie mają swoje zbroje z powrotem. Rycerz Barana na koniec mówi bohaterom, że muszą odkryć tzw. 7 zmysł, by pokonać Wielkiego Mistrza. Bohaterowie wyruszają dalej i docierają do Domu Byka. Przed wejściem stwierdzają, że nie wyczuwają żadnego przeciwnika. Wbiegając do Domu, dobijają do Aldebarana – Rycerza Byka, który ku ich zdziwieniu, nie wydziela promieniowania energii. Seiya szykuje się już do walki.